Monday 6 June 2016

Pelanggan Homestay Apas Permai Tawau


Ini dia antara pelanggan yang pernah menginap di Homestay Apas Permai, Tawau baru-baru ini. Terima kasih yang tidak terhingga kepada En. Herwan dan rakan-rakan yang telah memilih Homestay Apas Permai. Semoga berpuashati dengan perkhidmatan yang kami berikan. Selain En. Herwan, terima kasih juga kami tujukan untuk En. Mustapha, Puan Sitti, En. Hafizz, Pn. Jassica, En. Khairuddin dan En. Ardiansah yang telah bersama kami di sepanjang bulan Mei yang lepas.

Tempahan untuk bulan Ramadhan ini telahpun bermula. Kepada yang datang berkunjung ke Tawau sempena bulan puasa ini, jangan lupa hubungi Homestay Apas Permai Tawau untuk mendapatkan homestay yang selesa untuk didiami sepanjang berada di daerah ini. Kami jamin rate homestay kami adalah yang paling murah di seluruh Tawau. Memang sangat berbaloi. Rumah pun, rumah baru dan terletak di persekitaran yang cukup selamat (jiran-jiran terdiri dari polis esscom).

Jadi jangan tunggu lama-lama. Tempahan boleh dibuat dengan menghubungi kami di talian 013-5499-359 (call/sms/whatsapp). Anda juga boleh membuat tempahan online dengan menekan butang tempahan di sebelah kanan atas laman blog ini. Mudah sahaja. Harga sewa Homestay Apas Permai hanya RM120/mlm. Jadi sudah pasti jadi rebutan. Anda jangan terlambat ya ;) 

No comments:

Post a Comment